В аренду, дом объект, офис, и т.д. Вилла коттедж Огород и дача Квартиры Гаражи и стоянки Офис Объект Покупка земли Салон красоты Опека Курсы танцев Информационные технологии Переводы Набор и распечатка Дизайн Полиграфические услуги Рекламные услуги Интернет услуги Безопасность и охрана Детективы и поиск информации Кулинария Рукоделие Курьерные Спутниковое и кабельное тв Ритуальные услуги Пошив одежды и обуви Праздники и мероприятия Уборка, чистка, гигиена Ремонт и Обслуживание Здоровье и красота, Массаж, Медицинские услуги Полиграфия. Издательство. Реклама, Фото и видео Транспортные услуги Финансы и кредит, Страхование Юридические и нотариальные Репетиторство Компьютерные курсы Автокурсы Мотоциклы Квадрацикл Велосипеды Легковые автомобили Грузовые автомобили Автобусы Запчасти и принадлежности и т.д. Автосервисы Гаражи, Стоянки и Прицепы Номера машин Электронная техника DVD и Видеомагнитофоны Акустика Видеокамеры, Фотоаппараты Газовые и электрические плиты Домашние театры и Муз.Центры Кондиционеры Магнитолы СВЧ-печи Стиральные и Посудомоечные машины Телевизоры Холодильники Швейные и вязальные машины 1001 мелочей Курортные зоны Авиакассы Торговые центры, Бутики, Гид, Кафе Рестораны Отели Гостиницы Развлечения, Караоке, Кинотеатры, Театры Отдых и Путешествия Курортные зоны Спорт Хобби Кухонная Mebel Мебель Гостиная Мебель Спальная Мебель Детская Офисная Мебель Предметы быта Сад и Огород Хозяйство Цветы и растения Воспитатели и репетиторство Консультации Курсы Уроки Станки и машины Строительное и ремонтное оборудование Электрооборудования Для салонов красоты и парикмахерских Материалы Инструменты Садовая техника Товары Лекарства и косметика Ювелирные изделия Сувениры и антиквариат Аксессуары Детские товары оборудование и материалы Канцтовары Медицинское оборудование и материалы

İdmana başlayarkən diqqət edilməsi lazım olanlar

Şəkil:
İdmana başlayarkən diqqət edilməsi lazım olanlar

Qalıcı kilo vermək, yorğunluq və stresdən xilas olmaq üçün ən yaxşı çözümlərdən biri, idman etməkdir. İdmana başlayarkən diqqət edilməsi lazım olanlar haqqında məlumatlarımızı paylaşacayıq.

İdman etməyə qərar verən insanlar əvvəlcə bu mövzuda bir mütəxəssislə danışmalıdır. Şəxsin hədəfləri istiqamətində bir məşq proqramı edilə bilər. Məşq edəcək fərdin yaşı, cinsi, fiziki, ictimai və psixoloji vəziyyətinə görə bir idman proqramı tətbiq olunur. Burada əhəmiyyətli olan məşqə başlayacaq adama idmanı yalnız müəyyən bir dövr üçün deyil, həyatı boyunca etməsinin daha doğru bir qərar olduğunu izah edilməsidir.


Özünüzə hədəf qoyun

İdmana başlarkən ən əhəmiyyətli nöqtə: Məşqə başlayacaq kəslərin hədəflərini nəzərə alınaraq ediləcək məşq tipinin müəyyənləşdirilməsi lazımdır. Şəxsin vəziyyətinə görə idmanın davamlığının, müddətinin, sıxlığının və artımının təşkili üçün bir siyahı çıxardılmalıdır. Edilən testlər istiqamətində yağ nisbəti olması lazım olanın üzərində olan bir adamın, eyni anda bir çox əzələ qrupunun işini təmin edən və qan dövran sürətini nizamlayan ürək tipi məşq çalışması uyğundur. Yalnız kilo vermək məqsədində olmayın, bədən şəklinə də əhəmiyyət verin. Bu işlə əzələlərin işinin yanında çox yağ yandırılacaq idman növü seçməlisiniz və dəridə meydana gələn sallanmaların böyük ölçüdə qarşısı alınacaq.


Edəcəyiniz məşqi yaxşı planlaşdırın

Məşqə başlarkən hədəflərə yönəlmiş bir şəkildə plan edilməsi lazımdır. Bunun üçün diqqət edilməsi lazım olanlar bunlardır:

  • Məşqin tipi: Hədəfə görə ürək və ya rezistans tipi məşqlər edilə bilər. Böyük əzələ qruplarının ritmik sıxılma və boşalmaları həyata keçirilən fiziki fəaliyyət tipləri aerobik məşqləri meydana gətirərlər. Tempolu yeriyiş, yüngül qaçış, üzgüçülük, velosiped bu tip aktivitələrdir. Rezistans məşqlər də əzələ quruluşunun müqavimətini artıracaq məşqlərdəndir.
  • Məşqin şiddəti: Məşq planlaşdırılmasında ən əhəmiyyətli mövzulardan biri şiddəti müəyyən etməkdir. Məşq şiddəti müəyyən bir aralıqda qalması əhəmiyyətlidir. Məşqin şiddəti çox aşağı olub qeyri-kafi bir ürək-qan dövranı sistemi yüklənməsi işə yaramayacağı kimi çox olub limitləri məcbur etməsi də istənilən bir vəziyyət deyil. Məşqin şiddəti şəxsin ürək nəbzi təyin olunduqdan sonra müəyyən edilməlidir. Bunların yanında diqqət edilməsi lazım olan nöqtələr da vardır.

— Şəxsin Ortopedik və metabolik problemi var mı?

— Daha Əvvəl keçirilmiş bir xəstəlik ya da əməliyyatı var mı?

— Təşhisi Qoyulmuş metabolik bir xəstəlik var mı?

— Ailədə erkən yaşda ölüm var mı? Kimi suallara cavab tapmaq lazımdır. Məşq şiddəti tətbiq olunarkən də bu sualların üzərindən keçilməsi lazımdır.

  • Məşqin sıxlığı: Kişi əgər sıx tempdə çalışırsa, həftədə 5 gün maksimum bir saatı keçməyəcək şəkildə məşq edilməlidir.
  • Məşqin müddəti: Fərqli ifadələr olsa da ümumi olaraq qəbul edilən müddət məşqin ən az 20 dəqiqə davam etməsi şəklindədir. Bu müddətə istiləşmə və soyuma dövrlərinin daxil olmadığını unutmamaq lazımdır.
  • Məşqin artırılışı: Əhəmiyyətli olan davamiyyətdir. Unudulmaması lazım olan vəziyyət məşqlə əldə edilən səmərənin məşq edildiyi müddətcə görülmələridir.


Etdiyiniz idmanı yuxu, bəslənmə və stressinizi idarə edərək dəsdəkləyin

Sağlam və aktiv bir həyat üçün idmana başlarkən sağlam bəslənmənin əhəmiyyətinin də yaxşı bilinməsi lazımdır. Kişi hər nə qədər idmanı sıx olaraq edib kalori yandırsa da, nizamsız bəsləndiyi halda bütün səyləri boşa gedə bilər. Balanslı bəslənmənin yanında nizamlı yuxu da çox əhəmiyyətlidir. İdmanda yorulan əzələlər dinləndirilərək təkrar quraşdırılmalıdır və bir sonrakı həyat üçün müqavimət qazanılmalıdır. Stressi idarə etmək də bu nöqtədə önə çıxmaqdadır. Bədənimizdə mənfi təsirlərə səbəb ola biləcək olan qayğını, mümkün qədər idarəli bir şəkildə idarə etmə təsirləri minimuma endirmək lazımdır

Soyuq havalarda su qəbulu ümumiyyətlə laqeyd edilir. Ancaq tərləmə səbəbiylə bədəndə maye itkisi olmaqdadır. Məşqdən əvvəl və sonra su itkisi önləmək adına bol maye alınmalıdır. 30 kiloqram başına gündə 1 litr su qəbul edilməlidir. Məşq edilən günlərdə də 1-1.5 litr daha çox qəbul edilməsi olduqca faydalıdır.

Şərhlər

Şərh yoxdu. Sizinki ilk ola bilər!

Разделы библиотеки Мода и красота Мода Красота&Стиль Парфюмерия и косметика Психология Психология Карьера Истории из жизни Интересные люди Мужчинам на заметку В стране новидений Магия и астрология Астрология Гороскоп Любовный гороскоп Магия, гадания, непознанное Чудеса своими руками Специальные разделы: Колонка кинокритика Литературная гостиная Писательница Наталья Солнцева Семья и здоровье Здоровье Интим Беременность, роды, воспитание детей Аэробика дома Фитнес Фитнес в офисе Диеты. Худеем вместе. Каталог асан Отдых и увлечения Авто на шпильках В мире цветов Туризм и путешествия Дача, сад, огород Интернет Куклы Мой дом и интерьер Наши любимые животные Отдых Праздники. История, традиции, поздравления Притчи и сказки Рукоделие Рукоделие Вышивка Шитье и крой Бисероплетение Вязаная мода Вязание крючком Вязание на вилке Вязание на машинах Вязание на спицах Кружево, макраме и фриволите Лоскут и крючок Лоскутное шитье Рукоделия наших бабушек Тунисское вязание Фриформ Другие рукоделия Полезное Сонник. Толкование снов Гороскоп на месяц Психологические тесты